diumenge, 13 de juny del 2010

EDIFICIS EXTRAVAGANTS

Després d’haver llegit l’article em pregunto diferents preguntes i crec que desde el meu punt de vista no hi ha cap resposta que em pugui agradar. Em podria fer tres mil preguntes de per quèes fan aquests edificis? Són realment necesaris ? ... i cap em resultaria satisfactoria.

Cada vegada són més el països que fan aquests edificis estravagants, moderns, innovadors... però realment la població, que és la que ha de conviure amb alló ho esta demanant?

Com he dit abans ens podriem fer moltes preguntes de perquè ho fem o més ben dit perquè ho fan. La resposta està molt clara. DINERS I MÉS DINERS.
Països com per exemple tot el que abacar la zona de sud Àsia, cada vegada més podem veure com cada dia aixequen torres altes amb una modernitat mai vista, on allò provoca una focus de diners per els turistes mes adinerats de tot el món.

Si que podem dir que això és una vida molt fàcil. Tu tens diners, generes un gran focus de diners i finalment la gent que té diners va allà i se’ls gasta.

Crec que tot el món occidental i EUA cada vegada més s’està contegiant d’aquest “virus” de la construcció que l’únic que provoca és la perdua de el nostre patrimoni, ja que avui en dia molta gent la fas escollir entre anar veure unes ruines romanes o alguna cosa semblant a anar a veure edifics de països com Dubai o Kuwait sense pensar-ho gaire escullen anar a veure edificis estravegants d’aquests països

Des de el meu punt de vista crec que això és el que toca, ja que els temps estan canviant però no crec gaire bé que ens gastem de manera tan tonta una quantitat de diners, en compte de poder arreglar el que tenim i una cosa més important que és apreciar-ho.

1 comentari:

  1. A veure a quin model de casa acabaràs vivint quan siguis gran i independent econòmicament...

    Bon estiu, Jose!
    Repassa l'ortografia. I llegeix qualsevol llibre.

    ResponElimina